Jak stvořit pecku na trhu

Běžná cena: 248 Kč (ušetříte 50 Kč)
Naše cena: 198 Kč
ks
skladem
Počet stran: 242 EAN: 9788074623318
Datum vydání: 28. 8. 2013 ISBN: 978-80-7462-331-8
Formát knihy: 130x200 Vazba: Brožovaná
Překladatel: Lívie Bencková, Petr Oliver Původní název: Contagious: Why Things Catch On

Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou?

Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň.
 
Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend.
 
V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.

Zobrazit celou anotaci
© 2017, Všechny práva vyhrazena, Nakladatelství Jota, s.r.o. Vytvořilo Foreveryone