S. Huřťáková, Knižní kavárna: Pekelná princezna

Pekelná princezna odhalí děsivá tajemství americké vražedkyně Belle Gunnessové.

Modrovous v sukních, pekelná princezna, zlobryně z farmy smrti… To všechno jsou označení pro nejznámější americkou sériovou vražedkyni – Belle Gunnessovou. Na stránkách nové knihy z nakladatelství Jota – Pekelná princezna, jsem se s ní mohla setkat i já. Kniha Harolda Schechtera mi doslova učarovala. Přímo démonicky mě přitahovala a nutila mě číst hrůzné činy vražedkyně dál a dál. I když se jedná o literaturu faktu, nedá se od ní odtrhnout. Za mě jedno veliké doporučení!!!

Co oceňuji:
Přestože se jedná o literaturu faktu, čte se jedním dechem a nedokážete se odtrhnout. Napětí a mrazení v zádech dokáže vyvolat lépe než leckterý thriller!

Co mi v knize chybělo:
V knížce mi jednoznačně chyběly obrázky. U literatury faktu bych tak nějak očekávala, že tam nějaká vyobrazení budou. Jak vypadala farma Gunnesové? Jak její muži a děti? Existují nějaké snímky z místa nálezů?

Recenze:
Kniha Harolda Schechtera představuje nejznámější americkou vražedkyni, která byla označena za sériovou. Cíleně vraždila muže (i ženy a děti) za cílem zisku. Poté, co se zbavila svých dvou manželů a stala se jedinou majitelkou velké farmy, si zvala domů pomocníky i muže – milence. Některé lákala na dobře placenou práci, hlavním cílem jejích inzerátů však bylo najít nového „manžela“, který by na farmu přinesl určitý kapitál a stal se spolumajitelem, popř. něco víc. Když pak dotyčný přijel na farmu a odevzdal vdově své peníze…

Jakým způsobem Belle Gunnessová zemřela – nebo zmizela? Když už hrozilo, že se její činy provalí, vyhořela farma do základů. V ohořelých zbytcích domu byla nalezena čtyři těla. Tři patřila jejím dětem a čtvrté – ženské bylo bez hlavy. Byla to Belle, nebo to celé nastražila a uprchla? Nebo se stala obětí žárlivého vyděrače, kterého pak soudili za žhářství a vraždu čtyř „nevinných“ obětí, které při požáru zahynuly?

Autor: Sabina Huřťáková