I. Nedošínská, Literarnisvet.cz: Životní příležitost

Léto pro většinu z nás znamená dovolenou. A kdy jindy si najít čas na čtení než právě o dovolené? Zároveň ale většina čtenářů nebude mít chuť na knihu se složitým dějem. A pokud jste na tom stejně jako já, tak nastává správný čas pro nějakou tu oddechovku. Občas prostě potřebuji knížku, u které nemusím moc přemýšlet a jen se nechám unášet na vlně příběhu. Tentokrát jsem zvolila Miluji tě, nenávidím tě od prověřené autorské dvojice, která svá díla vydává pod jménem Christina Lauren.

Hlavními hrdiny jsou Evelyn Abbeová a Carter Aaron. Evie je třiatřicetiletá žena, která je zatím svobodná. Zdá se však, že její biologické hodiny začínají pomalu a neúprosně tikat. Je velmi úspěšná v práci, ale věřte mi, že její úspěchy jsou opravdu vydřené. Její šéf je totiž sexistický hajzl, který vám poleze na nervy každou druhou větou. Evie pracuje jako agentka v oddělení celovečerních filmů a své práci je naprosto oddaná. Až tak moc, že jí nezbývá čas na soukromý život. Možná se však situace změní ve chvíli, kdy se seznámí s Carterem. Carter je osmadvacetiletý muž, pěkný, chytrý, zajímavý, zkrátka ideální protějšek. Pracuje však ve stejném oboru jako Evie. Oba vědí, že veškerý svůj čas věnují práci. Je tedy otázka, zda dokáží skloubit zaměstnání a vztah. To však není všechno, čemu musí tato dvojice čelit. Po fúzi dvou firem se ukáže, že Carter je kandidátem na místo, na kterém již několik let pracuje Evie. Oba si firma nechat nemůže… Začíná tedy pořádný boj mezi dvěma lidmi, kteří se zároveň milují i nenávidí.

„Pro oba neexistuje horší situace, do které by se mohli dostat. S Carterem je někdy těžké poznat, jestli zrovna miluje, nebo nenávidí.”

Hlavní hrdinku Evie jsem si oblíbila. V mnoha situacích mi připomínala Briget Jonesovou. I Evie je trochu ztřeštěná, zároveň je to ale smolařka s dobrým srdcem. Občas sama sebe přesvědčuje o tom, že vede staropanenský život, ovšem myslím, že když se do čtení pustíte, sami zjistíte, že tomu tak úplně není.

Autor: Ivana Nedošínská